Klubben » Nyheter » HEMNERUNDEN 2009

HEMNERUNDEN 2009

02.06.2009

I flott vær ble Hemnerunden 2009 i dag arrangert for 5.gang med rekordeltagelse.

Takk til alle funksjonærer som gjorde at vi klarte å gjennomføre et tilnærmet prikkfritt arrangement i år også, både Hemnerunde og Orkanger GP! Spesiell takk til Turid og Elisabeth, som sørget for at ryttere og dommere fikk noe å bite i utover dagen. De hadde bakt MYE" på dugnad, flott innsats!

Totalt 187 fullførende ryttere er solid rekord:-) Mange lokale ryttere deltok og gjorde det veldig bra! CK Victoria ble beste klubb og hadde beste tid totalt i rittet, men rittets vinnere ble Frederik Wilmann og Pål Erik Krangsås som hadde best tid av de som stilte i ordinær klasse! Morsomt at en travel Frederik Wilmann stilte opp, og tok dette som en fin gjennomkjøring! Resultatene er nå klare. Klassevise resultater finner du her, mens totale resultater for rittet finner du her. Bilder kommer etterhvert og det finner du her.