Klubben » Nyheter » Klubbmesterskapet tempo

Klubbmesterskapet tempo

07.09.2010

Imponerende tider under tirsdagens klubbmesterskap 10km tempo:-)

20stk deltok på klubbmesterskapet som gikk i glimrende høstvær med påfølgende imponerende tider. Mange (de fleste) satte personlige rekorder denne gangen. Når du blir nr.9 med tiden 14.00, sier det litt om nivået på våre klubbryttere, rett og slett imponerende. Sykler du 10km på 15minutter, har du 40km/t i snittfart. Beste dame ble Borghild Løvset på den gode tiden 14.36. Beste herre ble Anders Oddli med tiden 12.59. Også imponerende av den nye rekrutten, 12årige Sturla Barø, på tiden 19.09. Noen bilder fra rittet kan du se her (varierende kvalitet). Resultatene kan du se her.

Takk til funksjonærene som stilte opp: Åge Jønsberg, Trine Kojan, Svein Barø, Rune Johansen og Stig Rune Oddli. Takk også til  Elisabeth Bakken for god servering av kaffe og nybakte boller/kanelsnurrer. Det smakte godt:-)

Husk TRILLEMESTERSKAPET på torsdag:-) Avreise MX Sport klokka 18.00. Start på Våvatnet ca klokka 19.00.