Klubben » Nyheter » Resultater fra helga.

Resultater fra helga.

24.08.2009

Haukvannet terrengtråkk, Markathriller`n, Victoriatempo`n og nytt under "Kjøp og Salg".

Haukvannet terrengtråkk ble arrangert onsdag 19.august. 2 orklaryttere til start. Klasseseier til Andreas Berbu. Resultater ser du her.

Markathriller`n, Granåsen lørdag 22.august. 7 orklaryttere stilte til start i årets utgave av den 42km lange Markathrilleren. Klasseier og dagens beste tid uansett dameklasse til Borghild Løvset. Resultater ser du her. Det ligger en del bilder ut på siden til TVK (tvk.no). Da det er ulovlig å publisere disse bildene, legger vi dem ikke ut på siden vår!

Victoriatempo`n, Børsa søndag 23.august. Arrangert i dag under strålende forhold. Lite vind og solskinn. 2 klasseseire til Orkla, Dag Olav og Trine!  Flott innsats av alle orklarytterne. Orkla CK var den klubben med nest mest deltakere i dag! Mest spent var nok dagens debutant i klasse M10, Odin Løseth som syklet 5km. Men, det gikk kjempebra og ga mersmak:-). Magnus Berdal debuterte også på landeveien i dag og gjorde sine saker bra. Resultatlisten ser du nå her. Noen bilder fra tempo`n ser du her.

Fellestrening søndag:  Kun 4 møtte til fellestrening søndag. Honnør til disse som stiller opp på klub bens fellesarrangement:-) det ble en flott tur i supert vær. Men, hvor var alle andre???? Turen gikk oppi Skaun med en liten pause i Børsa. Et par bilder fra turen ser du her.

Utstyr til salgs, se under kjøp og salg, et kupp....... Snarvei se her.

Har du noe som skal selges? Ta kontakt, så legger vi det ut :-).