Klubben » Nyheter » VIKTIG INFO

VIKTIG INFO

13.03.2012

Bestilling lisens, oppdatering mail, Orklatempo`n, fellestreninger, G-Sport  osv.

Har du bestilt lisens? Send en mail til srunod@online.no og bestill. Har du ikke hatt lisens før, sender du med adresse og fødselsdata.

Oppdatering mailiste: Får du mailer fra klubben? Hvis ikke, send mail til:  le-oey@online.no. Viktig info kommer på mail framover, så sørg for å være tilgjengelig nå:-)

Medlemskort hentes på G-Sport: Ta turen innom 3T-Orkanger når du har betalt medlemskontingent. Der henter du ditt G-Sport rabattkort. HUSK for hver handel du gjør på G-Sport med rabattkortet, får klubben penger rett i kassen. Jo mere vi handler jo mere penger inn i klubbkassen. Uten rabattkortet, ingen rabatt på G-Sport....

Veiene er i ferd med å tørke opp. Det er straks racerføre. Flere er allerede observert ute på vegen. Første offisielle klubbtrening blir rett over påske, torsdag 12.april klokka 18.00. Mulig vi legger ut noen helgeturer før dette, så følg med.

Orklatempo`n arrangeres i år lørdag 28.april. Om ikke lenge får du en mail med spørsmål om å hjelpe til under dette rittet. Vi er avhengig av at nettopp DU stiller opp noen timer denne dagen for klubben i ditt hjerte, Orkla Cykleklubb.

Generalprøve/treningsritt Orklatempo`n: Vi bruker å ta en gjennomkjøring på tempoen vår i forkant av rittet. I år blir denne generalprøven onsdag 25.april klokka 18.00.