Klubben » Nyheter » Aktiviteter denne uka

Aktiviteter denne uka

03.09.2009

Landeveistr søndag, åpent treningsritt (Orklamila) mandag, Øyberget TerrengTråkk lørdag.

Offroadtrening onsdag, avreise MX Sport 18.00. Løype denne gangen er Ulvåsen-Årlia-Rauåsen +++. Blir bra vær så still opp. Sjekk under aktiviteter hvor turen går:-)

Hemnekarusellen: Anders og Magnus deltok i kveld på Hemnekarusellen, 44km fellesstart. God innsats av begge to. Etter ca 10km veltet 5-6stk, deriblant våre to deltakere. Men, ingen ble skadet, kun skrubbsår. Se her for informasjon. Resultater ser du her.

Treningsritt torsdag, småtempoer. Dette har vært en populær øvelse denne sesongen. Derfor kjører vi på med nok en runde. Avreise MX Sport 18:00. Førstestart ved ROVE klokka 18:30. Påmelding ved start ROVE 18.20. Distansene er også denne gangen 2,5km-5km-2,5km, totalt 10km. Startintervall er 15 sekunder. Interesserte fra andre klubber er også velkomne:-)

Landeveistrening søndag: Turen går Rundt Meldal. Lien-Svorkmo-Meldal-Svorkmo-Orkanger. ROLIG  tur med noen fartsøkninger underveis. Avreise MX Sport klokka 11:00.

Mandag 7.september, Orklamila, åpent treningsritt for ALLE. Distansen er 10km. Løypa er rask, så her har du mulighet til å sette personlig rekord. Godvær og lite vind er bestilt. Avreise MX Sport klokka 18:00, første start 18:30 ved Solhus. (litt før Torshus).

Øyberget TerrengTråkk, terrengritt. Gauldal SK arrangerer Norgescup terreng lørdag i en krevende løype. Innbydelse/informasjon om rittet ser du her. Startliste er nå klar, og den ser du her.