Klubben » Nyheter » Aktiviteter Uke 15

Aktiviteter Uke 15

12.04.2010

Fellestrening mandag 12.april, tirsdag 13.april, torsdag 15.april, søndag 18.april.

Søndag 11.april: 16stk møtte på vårens første fellestur. Veldig bra. I tillegg møtte vi flere orklaryttere underveis. Det er tydelig at det kribler i beina nå:-) Turen gikk til Melhus-Ånøya-Skaun-Børsa og hjem igjen. Det ble en super tur i flott vårvær:-)

Mandag 12.april er det første offisielle fellestrening for alle som kan krype å gå, nye og gamle medlemmer, alle som er interessert i å sykle:-) Turen starter klokka 18.00 fra MX Sport. Løypa blir innover til Børsa, og etter 5 minutt stopp tar vi heimturen. PS! Det er meldt supert vær i dag. MØT OPP! Kanskje kommer det over 30stk:-)  PS! ROLIG TEMPO

Tirsdag 13.april: treningsritt/generalprøve på Orklatempo`n. Du velger om du vil sykle 5,9 eller 20km. Møt opp og test deg selv tidlig i sesongen:-) Første start klokka 19.00. Møt opp litt tidligere for påmelding/oppvarming. Det er også meldt oppholdsvær denne kvelden. Utnytt dette, og still opp:-)

Torsdag 15.april: Fellestrening, Avreise MX Sport klokka 18.00. Turen går også i dag til Børsa, en liten stopp og deretter drar vi hjem igjen:-)  PS! ROLIG TEMPO.

Lørdag 17.april: Orklatempo`n. Rittet starter klokka 11.00 med de yngste først. Funksjonærer møter klokka 09.00. Har DU meldt deg som funksjonær? Det er ikke for sent å gi ditt bidrag:-) Pr.søndag 10.april har vi allerede passert 50 forhåndspåmeldte ryttere, Påmeldingsfristen går ut onsdag kveld ved midnatt! Dette lover bra:-)

Søndag 18.april: Fellestur. Avreise MX Sport klokka 09.00, Turen går til Lensvik, ca 70km. Dette er Oslo gruppas "trening", men andre kan også være med!

Søndag 18.april: Hemne Triatlon. 10km ski, 40km sykling, 5km løping. Flere syklister i Orkla CK skal være med, skal DU?