Klubben » Nyheter » Aktiviteter uke 17

Aktiviteter uke 17

22.04.2013

Masse aktiviteter også denne uka.

Mandag 22.april: Fellestrening inn til Børsa. Turen SKAL gå ROLIG hele vegen. Meningen at nye folk skal ha muligheten på disse mandagsøktene.
Tirsdag 23.april: Bedriftsritt for den som ønsker det. Puljestart fra Øysand-Orkanger. Første start 18.30.
Onsdag 24.april: Hemnekarusellen: JAktstart i dag. Første start klokka 18.00
Torsdag 25.april: Fellestrening. PÅ torsdagstreningene må DU regne med at tempoet/intensiteten er høyere enn mandager. Er du ny, kan det være lurt å tjuvtrene litt før man kaster seg med torsdager.
LØRDAG 27.APRIL:  Vi arrangerer ORKLATEMPO`N. Mangler fortsatt noen funksjonærer, så still opp folkens. Dette er en treningsfri dag for medlemmene i Orkla CK. Meld deg til tjeneste:-)
Søndag 28.april: Fellestrening: Langtur. Tempoet er høyere enn mandagstreningene. Snittet kommer for opp i 28-32km/t, alt etter løypevalg og vær. Se aktiviteter for mer info.