Klubben » Nyheter » Åpent Klubbmesterskap

Åpent Klubbmesterskap

16.09.2009

Åpent Klubbmesterskap 10km tempo landevei mandag, Klubbmesterskap terreng onsdag.

Klubbmesterskap 10km tempo landevei mandag 21.september, start/mål ved Solhus, ca 400 meter før Torshus. Første start klokka 18.30. Påmelding ved start innen 18.15! Møt gjerne opp tidligere. Vi har bestilt godvær og lite vind så her blir det gode tider :-) Ryttere fra andre klubber er også hjertelig velkomne :-) Gjør oppmerksom på at dette er en meget rask løype, slik at personlige rekorder ligger i lufta :-)

Klubbmesterskap terreng onsdag 23.september, start/mål ved tennisbanen ved Orklahallen. Løypa er den samme som i fjor. Rundt Vannspeilet først, deretter forbi Hamos, rundt rundkjøringen, 100 meter tilbake, tar deretter til høyre og sykler langs elva hele turen fra Vigorbrua og forbi hengbrua videre til/over Domusbrua. Tar til venstre etter brua og sykler forbi aldersheimen langs elva, forbi hengbrua, fortsetter langs elva. Tar til høyre, passerer Vormstad bil over plassen til Overaae, over veien og rett ned på grusen og rett fram mot tenninsbanen. 1 runde master først, deretter 2 runder til. Tilsammen blir dette ca 23km. Starten går klokka 18.30. Påmelding ved start, helst før 18.30 da :-) Denne løypa er tilpasset ALLE, still opp!