Klubben » Nyheter » Borghild sykler VM Maraton

Borghild sykler VM Maraton

27.06.2013

Borghild sykler VM Maraton terreng til helgen.

Med seg på laget har hun Gunn Rita Dahle Flesjå og Hildegunn G.Hovdenak. Hovdenak veltet stygt to ganger under NM fellesstart landevei siste helg, men kommer sannsynligvis nedover før start.
Se mer info om VM uttaket her.

Borghild er bedre rustet enn noen gang i år, og det blir spennende å se hva hn kan få til. Vi følger Borghild på denne siden i helga og ønsker lykke til. Oppkjøringen har vært lovende med seier både i Nibberittet i Gerianger og Frænarittet på Møre de to siste helgene.

VM arrangeres i Østerrike og det er en tøff løype rytterne skal gjennom med hele 3800 høydemeter, noe som skal passe Borghild godt.
Les litt mer om VM lagets siste dager her.

Borghild viste gryende form onsdag kveld under siste hardøkt. Bakketempo der hun hadde best tid. Følg med stadige oppdateringer på terrengsykkel.no, eller her.