Klubben » Nyheter » Bra oppmøte i kveld

Bra oppmøte i kveld

27.05.2009

Terrengtreningen i kveld samlet 10 deltakere, og det er bra. Til helga er det Markatråkket for terrengsyklistene i klubben.

Treninga i dag gikk fra MX sport rundt omkring elva hit og dit 30-45minutter. Deretter kjørte vi opp gammelespa og fant en runde på ca 3km som ble syklet et par ganger. Denne runden ga alle utfordringer både oppover og nedover i ulendt terreng. Treninga ble tilpasset alle mann og den ene kvinnen:-), og her var det muligheter for den som ville tråkke på litt mer i perioder. Blide og fornøyde syklister returnerte etter ca 1,5time. Været var også på riktig side ikveld. Bilder fra turen ser du her.  På søndag er det Markatråkket i Trondheim. Et terrengritt over ca 70km i variert terreng. 4 stk fra Orkla CK er påmeldt og de kommer til å få en super tur i flott vær :-)