Klubben » Nyheter » Fellestreninger uka her

Fellestreninger uka her

02.06.2009

Husk alle fellestreningene denne uka! Les videre på neste side. Ryttere fra andre klubber er også velkomne hvis de leser dette.

Terreng: Onsdag: avreise MX Sport klokka 18.00. Forrige onsdag var det over 10 stk. Det bør det være denne gangen også, Still opp! Markatråkket som ble arrangert på søndag hadde flere ryttere fra Orkla CK til start. Noen bilder fra rittet ser du her.

Landevei:  Onsdag, Expert Banecup på Stjørdal. Påmelding ved start. Første start klokka 18.00. Veteraner starter ca klokka 19.30!

Torsdag: Treningsritt, småtempoer (3 stk), Vi kjørte samme tempoene ifjor også, med veldig stor deltagelse:-): Oppmøte MX Sport 18.30. Første start klokka 19.00. Start/mål Grønøra, Tempo 1,   2,5km fra Grønøra opp de tre små kneikene ved Thamshavn der mål er! Tempo 2,    5km, starter Thamshavn til Grønøra der vendemål er og opp kneikene ved Thamshavn igjen. Tempo 3,  2,5km fra Thamshavn til Grønøra. Tidene legges så sammen. Veldig god og morsom tempotrening for alle mann!  OBS OBS OBS, Her trenger 2-3stk hjelpere for å få det til!