Klubben » Nyheter » Gøy på sykkel

Gøy på sykkel

15.06.2010

Gøy på sykkel  våren 2010 ble en suksess og kanskje fortsetter vi til høsten:-)

Oppsummering av vårens utgave av "Gøy på
sykkel", og ikke minst, avslutningen som var i går kveld, mandag 14.juni.

30 unger i alder 8-13år har vært innom kurset som har gått over 8 kvelder.

17 unger og 6 voksne deltok i minirittet som gikk i området rundt gamle og
nye Ulvåshytta.
Under kjølige, men tørre forhold ble det syklet med stor innsats. Resultater kan du se her :-) Noen bilder med blandet kvalitet kan du se her:-)
Kurset ble avsluttet med sosialt samvær i den nye gapahuken i Ulvåsen.
Grilling og premieutdelig ble dagens klimaks. Tilbakemeldingene fra barna har vært ubetinget positive. De synes dette har vært morsomt, utfordrende og noe utenom det vanlige.

Orkla CK vil rette en stor takk til alle bidragsytere: Coop Bygg/Bo,
G-sport, Mardahl Maskin, Mx-Sport og Rema 1000.                                                                          Dette har heller ikke vært mulig uten de klubbmedlemmene som har stilt opp, med primus motor Per Kristian Greve i spissen

Da håper vi dette kan fortsette til høsten også. Det er ingen tvil om at dette er rekrutteringstiltak som er meget viktig for sykkelsporten. Ungdommen nr.1, vi andre etterpå:-)