Klubben » Nyheter » Grasrotandel til Orkla CK

Grasrotandel til Orkla CK

16.02.2009

Orkla CK kan motta Grasrotandel

Fra 1. mars 2009 får alle som spiller Norsk Tippings spill, mulighet til å velge at ORKLA CK skal få inntil 5 prosent av spillinnsatsen. Dette er en god mulighet for klubben til å skaffe seg ekstra midler til aktivitet.

Spillerkortet
Spillerkortet til Norsk Tipping er selve nøkkelen til Grasrotandelen. Du må altså spille registrert for å være grasrotgiver. Når du har funnet frem til den du ønsker å støtte, blir dette registrert på deg som spiller. Grasrotandelen gjelder på alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra.

Vinn – vinn!
Det har ingenting å si om du taper eller vinner på spillet ditt. Du blir heller ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Har du for eksempel spilt for 100 kroner på Lotto gir Norsk Tipping fem kroner som går direkte til den mottakeren du selv har knyttet til deg.

Oppfordrer alle til å sette opp sykkelklubben som mottaker av 5 % av spilleinnsatsen når man tipper lotto mv :-)

Dag Olav