Klubben » Nyheter » Grasrotandel til Orkla CK

Grasrotandel til Orkla CK

04.03.2009

Viktig informasjon hvordan du gir din andel til Orkla CK får du på neste side.

Hei!

For de av dere som vil gi 5 % av spilleinnsatsen til Orkla CK i forbindelse med spill til Norsk Tipping kan ha opplevd at kommisjonæren sier at Orkla Cykleklubb ikke er registrert i deres systemer.

Årsaken til dette er at ved en feil i dataoverføringen fra Frivillighetsregisteret til databasen til kommisjonærene så har Orkla Cykleklubb blit "døpt om" til Orkla Cykleblubb. Forsåvidt et morsomt navn, men tror vi likevel tar sikte på å beholde vårt gamle:-) Vi har også blitt oppført under kategori "kunst og kultur" og ikke "idrett" som for mange synes å være mer naturlig....

Viktig at dere gir beskjed om denne feilen så skal vi gjøre hva vi kan for å få rettet opp til riktig navn og kategori. Vi har vært i kontakt med Norsk Tipping som skal se hva de kan gjøre med saken. Sikrest er det å søke på organisasjonsnummeret vårt som er 993230332.

Håper så mange som mulig fører opp klubben som grasrotandel mottaker og er med å markedsføre dette også utover klubbens medlemmer!!

Dag Olav