Klubben » Nyheter » Helgas aktiviteter

Helgas aktiviteter

19.11.2009

Klubbspinning torsdag, sesongavslutning BOAO fredag, fellestrening søndag og jentesamling fredag-søndag i Halden.

26 stk også på kveldens spinningtime. Dermed har vi hatt 3 klubbspinnøkter i høst og samtlige med 26stk deltagere. Kommer alle samme kveld fdyller vi salen og vel så det :-)

Ca 20stk møtes på BOAO fredag kveld klokka 19.00 til sosialt samvær. Mat serveres klokka 19.30. Fortsatt ledige plasser :-) Dette blir trivelig :-)

Fellestrening søndag klokkka 11.00 MX Sport. Ruta bestemmes ved oppmøte. Det er meldt bra vær, så her blir det en flott tur. Anbefaler terrengsykkel.

Norges Cykleforbund arrangerer fredag-søndag jentesamling i Halden for jenter i alderen 14-25år. Dette er et ledd i forbundets satsing på å rekruttere jenter til sykkelsporten. 74 jenter fra hele landet er påmeldt og Orkla CK er representert ved Trine Oddli. Fokus på samlingen er sosialt samvær, men det blir mye aktiviteter som klatring, Boot Camp, spinning, Step og dans, sminkekurs, orientering og masse mer. Et meget positivt tiltak som er meget populært for utøverne. Mer info står på hjemmesiden til NCF "sykling.no" under jentesatsing. Etter helga kommer det også en del bilder på denne siden!