Klubben » Nyheter » Innholdsrik neste uke.

Innholdsrik neste uke.

16.05.2009

Til uka er det mange aktiviteter for den som ønsker det.

Onsdag kveld er det første banerittet for sesongen, Expert banecup på Stjørdal, se link her. Torsdag morgen er  det Hommelvikrittet, temporitt som går på "gammelveien" inn til Hommelvik, se link her. Lørdag er det Midt-Norsk Tempo på Fosen, se link her. Søndag er det Victoriarunden, fellesstart for Veteraner og turritt (start/mål i Børsa), se link her. Fredag-søndag er det også Østfold 3-Dagers i Fredrikstad/Halden (norgescupritt,  for alle klasser, "alle" 3 ungdommene fra Orkla CK drar dit), se innbydelse her, og arrangørens hjemmeside her. I tillegg er det fellestrening for Trondheim-Oslo gruppa søndag (Rundt Berkåk). Vanlig fellestrening er det også søndag, Hostonrunde. Følg med aktivitetsplanen for Orkla Cykleklubb framover nå. Mye skjer:-) Planen finner du her.