Klubben » Nyheter » NM Veteran og U6

NM Veteran og U6

02.07.2009

I helga arrangeres NM Veteran på Jæren (Bryne Cykleklubb). og hele neste uke går U6 i Sverige.

Veteran NM starter lørdag med tempo og fortsetter søndag med fellesstart. 1 deltager fra Orkla CK, Pål Erik Krangsås. Startlister tempo ser du her. Startliste fellesstart finner du her. Arrangørens hjemmeside finner du her.

Mandag 6.juli til lørdag 12.juli arrangeres U6 i Sverige, Nærmere bestemt Tidaholm (15mil sør for Gøteborg). Dette etapperittet arrangeres for alle klasser fra 6år og oppover til M Elite og har deltagere fra Norge, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland og Nederland. 2 ungdommer fra Orkla CK deltar, Trine og Anders Oddli. Program for uka ser du her. Startliste for tempoprolog (etappe 1) ser du her. Resultater oppdateres kjapt og kommer her.