Klubben » Nyheter » Orklatempon 22

Ny Nyhetssak

23.04.2022

INNBYDELSE ORKLATEMPO`N 2022

Orkla Cykleklubb ønsker velkommen til Orklatempo`n, som i år arrangeres lørdag 23.april. Rittet er todelt og åpent for:

-M/K 10 – Senior, Første start klokka 11.00

-Alle Masterklasser, Første start ca klokka 12.30

Distanser: 5km: M/K 10-12 år 10km: K13-18 år og M13-16 år 20km: K-Senior, M-Junior og M-Senior, Masterklasser.

Start/Mål: Ved Terna/Renseanlegget på Orkanger (samme som tidligere). Parkering: Ved start. Også toalett her.

Startkontingent: kr 100,- for alle opp til 16år, og kr 200,- for Junior, Senior og Master.

Påmeldingsfrist: Innen ONSDAG 20.april klokka 23.59. ETTERANMELDING: DOBBEL startkontingent.

Påmelding online, via sykling.no (terminlisten). Vi bruker EMIT tidtaking. Ta med din brikke, men vi låner også ut.

Løypebeskrivelse: Mye flatt, men litt småkupert uti løypa som suger litt krefter. Løypa går langs gamle E39 fra Orkanger mot Viggja. Startlister legges ut på orklack.no i løpet av fredag 22.april.

Den vil også legges ut på rittets facebookside Orklatempo`n 2022. Her vil det også komme fortløpende oppdateringer om rittet, så sørg for å like denne siden ☺.

Har du spørsmål kan du også gjøre det på rittsiden. Eventuelle etteranmeldte vil ikke komme på lista før rittdagen, og vil starte først i klassen.

Velkommen til en tradisjonsrik klassiker i Orkdal