Klubben » Nyheter » Resultater i helga

Resultater i helga

20.06.2011

Mange gode resultater av syklister fra Orkla CK denne helga.

Nerskogrittet, terrengritt, som ble arrangert på Nerskogen i strålende sommervær søndag, samlet 18 syklister, 16 menn og 2 kvinner fra Orkla CK. Ingen klasseseire blant herrene, men 2 andreplasser til henholdsvis Even Krokstad i klasse M20-29 og Kristian Tokle i klasse M30-39. Borghild Løvset i klasse K30-39 vant sin klasse ganske klart. Resultatene kan du se her.

Valsøya Rundt, tur og veterancupritt med flere orklaryttere på start ble arrangert søndag i sommervær. Pål Erik ble raskeste veteran og satte også løyperekord i den nye traseen med tida 2.30,03 på 100km. Bilder fra rittet kan du se her.  Resultatene for både veteranrittet og turklassen kan du se på arrangørklubbens hjemmeside som du finner her.