Klubben » Nyheter » Resultater temporitt

Resultater temporitt

26.05.2011

God deltakelse under kveldens Orklatempo, både treningsritt og ritt for Veteranklubben

Det var lett regn, 8 grader og litt vind under kveldens arrangement.
19stk deltok i Veteranklubbens temporitt over 9km. Resultatene kan du se her. Etter rittet dusjet veteranene på 3T-Orkanger, før de inntok sponplaten der servering av vaffel og pølse med brød stod på menyen. Premieutdeling ble også foretatt her. Det sosiale står i fokus under/etter disse rittene.

Rett etter veteranrittet arrsngerte vi treningsritt for klubbens medlemmer. "Hele" 10 stk deltok og sørget for gode tider i den 9km lange løypa. Klubbrekord ble satt da Anders brukte 13.00 på distansen. Resultatene kan du se her.

Takk til kveldens arrangører Johnny, Thomas, Roar, Stig Rune, Steinar, Nina og Maj-Britt:-)