Klubben » Nyheter » Trondheim - Oslo 2010

Trondheim - Oslo 2010

15.01.2010

Referat Trondheim-Oslo møtet som var søndag 10.januar, følger på neste side. LES DETTE!

Ca 15 stk møtte på søndagens møte i lokalene til Mardahl Maskin. Ambisjonsnivået senkes ett hakk for styrkeprøven 2010. ORKLA CK satser på egen pulje med tid på maks 18 timer. Det vil si at fungerer dette godt kan gruppa øke farten underveis og muligens få en tid under 18 timer. Orkla CK har til nå hatt pulje på 20 og 22 timer. Dermed naturlig å heve ambisjonsnivået et hakk videre. Klubben har 30plasser ledig, og førstemann til mølla prinsippet blir praktisert. Har DU lyst til å være med? Kjenner DU noen som kan være interessert å være med?

TORSDAG 4.februar klokka 20.00 er det nytt møte i lokalene til Mardahl Maskin. Det er MØTEPLIKT denne gangen. Kan du IKKE stille, må du gi beskjed til Atle Torjuul. På dette møte vil du kunne melde deg på (bindende påmelding). Vi har allerede ca 15 navn påmeldt så her må du være handlekraftig og bestemme deg kjapt:-)

PS! Det melder seg stadig interesserte, har du bestemt deg????

Starttid for Orkla CK`s pulje er klokka 07.05 lørdag morgen, perfekt tid på dagen :-)