Klubben » Nyheter » Trondheim - Oslo, i "mål".

Trondheim - Oslo, i "mål".

22.06.2009

Orkla CK`s "pulje" syklet raskere enn tidskjemaet :-).

De 12 resterende i pulja syklet veldig bra og ikke minst jevnt hele veien til Oslo. Passeringene underveis viser at pulja holdt samme fart alle de 50 milene. Før start hadde man siktet inn tid rundt 23 timer, men gjengen la seg høyere og kom inn på tiden 21 timer og 33 minutter. Vi gratulerer med vel gjennomført! Alle i gruppa har forberedt seg godt til dette, og planleggingen/organiseringen har vært upåklagelig. Takk til dem som har tatt ansvaret i gruppa!

Det var ellers mange flere orklaryttere som syklet til Oslo også, men stilte i forskjellige tidsklasser. Noen syklet på 17.47, noen på 19.45 og noen på 24 timer. Flott innsats av alle :-)

Orkla CK hadde også 2 ryttere som syklet distansen Lillehammer - Oslo.

Team Zoncolan satte ny rekord Trondheim - Oslo med tiden 12 timer og 51 minutter.Den gamle rekorden var på 13.28. RYE syklet også under den gamle rekorden på tiden 13 timer og 17 minutter. CK Victoria med Åge Berg på laget syklat inn til tiden 13 timer og 55 minutter. Vi gratulerer med sterk tid! Victoria hadde 11 mann i gruppa fra Hjerkinn og helt til Oslo.