Klubben » Nyheter » VIKTIG INFO!!!

VIKTIG INFO!!!

24.01.2011

Kjære medlemmer i Orkla CK!

Valgkomiteen jobber kontinuerlig med å skaffe folk til styreverv i Orkla CK framover. Det vanskeligste er å finne en leder i klubben da sittende leder går av på Årsmøte 9.mars. Det er veldig viktig at vi skifter ut lederverv ofte slik at belastningen ikke blir for stor. Vi ønsker at noen tar på seg dette vervet frivillig. Med et godt styre rundt seg er jobben som leder meget overkommelig for de fleste. Det minnes om at det i følge lovverket IKKE er lov å drive klubb uten leder. Alternativet uten leder blir å legge ned klubben, og det ønsker ingen. Vi er en klubb som har vokst hvert år de siste 10 årene og nærmer oss 200 medlemmer. Tips valgkomiteen om personer. Gjerne hjelp til å skaff klubben en leder:-)   Om et slikt verv går på omgang hvert annet år blant medlemmene kan hver enkelt kanskje "risikere" å måtte ta på som leder ca. hvert 300. år (og det er vel ikke så ofte eller????)

Ta kontakt med Roar Skjenald på mail: rossi64@loqal.no om du kan være interessert i å ta på som
leder eller vet av noen som kan tenke seg å være leder i Orkla CK!