Klubben » Nyheter » Aktiviteter denne uka

Aktiviteter denne uka

06.05.2010

Flere fellesaktiviteter denne uka.

Torsdag 6.mai klokka 18.00: Fellestrening, Mx Sport -Klett og tilbake. For alle, men farten blir større enn på mandagstreningene. Det vurderes at en gruppe snur før Klett. Møt opp:-)

Torsdag 6.mai klokka 20.00: Møte i Trondheim-Oslo gruppa i lokalene til Mardahl Maskin.. Plan framover. I tillegg får gruppa mulighet til å "kjøpe" seg klubbklær denne gangen. Øvrige medlemmer får kjøpe seg senere. Info om dette kommer........

Lørdag 8.mai: Roan Grand Prix, turritt på 67km. Info om rittet ser du her.

Søndag 9.mai klokka 11.00: Fellestrening for Trondheim-Oslo og alle andre:-) Avreise MX Sport klokka 11.00. Vi bestemmer hvor turen skal gå ved oppmøte denne søndags formiddag. Møt opp alle som kan:-)

Mandag 10.mai klokka 18.00: Fellestrening. Turen går til Børsa og tilbake. Dette er en rolig tur der det sosiale står i høysetet.

Mandag 10.mai klokka 18.00-19.00:  "Gøy på sykkel" i Ulvåsen. Populært tiltak som samler mange barn på terrengsykler. 21 og 17 deltakerer på de to første treningene. Vi har plass til enda flere:-)