Klubben » Nyheter » Aktiviteter Uke 22

Aktiviteter Uke 22

30.05.2010

Nok en hektisk uke står for tur for alle i Orkla Cykleklubb, med rittarrangementene som det viktigste.

Mandag 31.mai: Mekkekurs "Gøy på Sykkel", klokka 18.00 i Ulvåsen

Mandag 31.mai: Landeveistrening. Avreise MX Sport klokka 18.00 Turen går til Børsa og hjem igjen.

Tirsdag 1.juni: Terrengtrening for ALLE. start MX Sport klokka 18.00 og varer til 19.30

Onsdag 2.juni: Skogly terreng, terengritt for alle klasser. Info om rittet kan du se her.

Torsdag 3.juni: Landeveistrening. Avreise MX Sport klokka 18.00. Turen går opp Skjenalddalen, videre opp til Våvatnet. Deretter hjemover men vi drar muligens over Knyken. Turen går rolig men neon fartsøkninger underveis. PS! Ikke kjedekjøring i dag:-) Still opp!

Lørdag 5.juni:

Søndag 5.juni: Hemnerunden, turrittet vårt sammen med Hemne Sykkelklubb. 120km langt turritt over Hemnekjølen og opp Vuttudalen. Første prioritet er et topp arrangemnet:-)

Søndag 5.juni: Orkdalsbanken Grand Prix: Gateritt for ungdom fra 10-16år. Ved veldig liten påmelding, avlyses gaterittet:-(