Klubben » Nyheter » Hva skjer i helga?

Hva skjer i helga?

05.06.2009

Mange aktiviteter for Orklasyklister i helga. Trening og konkurranser både landevei og terreng.

• Lørdag arrangeres Bergen-Voss, et turritt over 170km, går over 2000m. Orkla stiller med 3 deltakere. Se her for mer informasjon.
  • Trondheimsfjorden rundt på søndag turritt over 190km, start Rørvik, mål Frosta. Se her for mere informasjon.Flere orklasyklister deltar her også.
  • Raumerrittet, terrengritt over 84km i Oslo se her for mer info.
  • Fellestrening Trondheim-Oslo gruppa søndag. Tur fra Storås til Oppdal-Skarvatnet og heimover, ca 170km.
  • Fellestrening for alle andre i Orkla CK på søndag,avreise 11.00 fra MX Sport, turen går til Svorkmo-Gåsbakken-til venstre der og til Korsvegen-Ånøya-Venn -Skaun-Børsa-Heim, ca 90km.

Husk å følg med under fanen "aktiviteter" hva som skjer i klubben til enhver tid:-)