Klubben » Nyheter » Informasjon uke 6

Informasjon uke 6

09.02.2010

Hjemmesiden, klubbspinning, Trondheim-Oslo og lisenser kan du lese om på neste side:-)

Hjemmesiden: Som du sikkert ser, har vi fått nye sponsorer fram på vår hjemmeside:-). Vår hovedsponsor de neste 5 årene, Orkdal Sparebank,  har selvfølgelig fått hovedplassen på målseilet. I tillegg har Orkla Credit og Aktiv Eiendom signert en 5 års avtale med Orkla CK. Vi ser fram til samarbeidet med våre sponsorer framover :-).

I tillegg har vi laget en egen "link" der all info om Trondheim-Oslo gruppa blir liggende. Du finner den under aktiviteter.

Klubbspinningen på fredag blir styrt av Harald. Vi har hatt godt oppmøte så langt, still opp:-)

Trondheim-Oslo gruppa har opprettet egen konto der dere som er påmeldt betaler inn første sum som er kr 1500,-. Kontonummeret er: 4270.14.79755, Orkdal Sparebank. For å se hvilke ryttere som er påmeldt så langt, se her.

Lisenser 2010. Det er på tide å bestille lisenser for 2010. Anbefaler ALLE som er ute og sykler om å bestille helårslisens. Den koster ca kr 600,- og forsikrer deg også under trening. Det blir nesten like dyrt å løse engangslisens de gangene du skal være med på noe! Se lisenspriser her.  Har du hatt lisens tidligere, er det nok å sende en mail til Stig Rune, så blir du kjapt registrert. Har du ikke hatt lisens tidligere, må sende en mail med fullt navn, adresse, fødselsdata osv til Stig Rune På e-post: srunod@online.no. Klubben sender dine data til forbundet og du får igjen en e-post med lisensnummer, sum å betale, samt kontonummeret du skal betale til. Klubben er ansvarlig for at de som er innmeldte betaler sin lisens, så vi håper alle som bestiller, gjør opp for seg:-)