Klubben » Nyheter » Klubbmesterskap terreng

Klubbmesterskap terreng

08.09.2009

Terreng-gruppa utfordrer våre mest aktive terrengsyklister foran årets klubbmesterskap.

Hei!

Nivået og ønske om tekniske løyper er veldig forskjellig i terrenggruppa. Av den grunn er det vanskelig å finne en terrengløype som "passer alle" med tanke på klubbmesterkskap. Løypa som har vært tidligere rundt elva egner seg godt for alle nivåer, men kan bli litt lite utfordrende for de mest "garva" rytterne.

Av den grunn utfordrer vi medlemmer som ønsker teknisk løype å delta på Victoria Terreng nå på Lørdag i Børsa. Så rangerer vi Orklasyklistene i etterkant og legger ut som en del av klubbmesterskapet i terreng i år. Victoria Terreng har også med aldersbestemte klasser. I tillegg arrangerer vi som planlagt klubbmesterskap med rundløypa rundt elva. Klubbmesterskapet er viktigst som sosial begivenhet:-)
Oppfordrer medlemmer som ønsker en litt mer krevende løype i klubbmesterskapet om å delta på Victoria Terreng til helga, lørdag 12. september kl. 13 ved Lyngstua i Børsa.

Se fullstendig innbydelse til Victoria Terreng her.

Hilsen Terreng gruppa