Klubben » Nyheter » Personlige brikker

Personlige brikker

24.03.2010

Norges Cykleforbund innfører personlige brikker for alle sesongen 2010.

Er du mellom 10-16år, trenger du brikke på alle store ritt og UL/UM. Junior/senior skal kjøre med brikker på ALLE norgescupritt + flere. Veteraner kjører med brikker i veteran NM og flere veterancupritt. Tror ikke du trenger brikke for rittene i Trøndelag. Har du ikke brikke, og skal stille i ritt, kan du leie brikke for det ene rittet for kr 100,-.

Skal du bestille deg egen brikke koster det kr 500,-. Det er bergnet en levetid på 3 år for brikkene. Bestilling gjøres klubbvis. Dette betyr at du må sende en mail til srunod@online.no, eller ringe 92084898. Første felles klubbestilling blir sendt inn til forbundet søndag 11.april på kvelden. Under "dokumentarkivet" finner du skrivet NCF har sendt ut til klubbene.Eller du kan lese det her.