Klubben » Nyheter » Treningsritt torsdag

Treningsritt torsdag

25.06.2009

I kveld, torsdag, er det småtempoer. Håper mange kommer, også fra andre klubber :-)

Som annonsert, oppmøte MX Sport 18.30. Sykler så til Grønøra der vi bruker å ha småtempoene. Ved ankomst Grønøra får ALLE beskjed hvor løypa går (for den som ikke er kjent). Vi har 2 løyper å velge mellom og det bestemmes ved Grønøra klokka 18.40 hvilken trase vi velger! På grunn av asfaltarbeid må vi nemlig flytte den fra vanlige løypa. De 2 valgene er: Alternativ 1.: Start 500 meter oppi Lien. Fra Lien sykler vi først 2,5km mot Forve bru. 5 min pause og vi starter ved målgang 2,5km og sykler tilbake med vending der vi startet første gang og tilbake, blir da 5km. Til slutt sykler vi 2,5km tilbake til opprinnelig startpunkt. Totalt blir dette 10km. Det er mye trafikk på denne strekningen.  Alternativ 2.: Start ved Rove på Gjølme, 2,5km utover mot Geitastranda.  5min pause, og vi starter ved målgang 2,5km og sykler tilbake mot Rove med vending der vi startet første gang, blir da 5km. Til slutt sykler vi tilbake til opprinnelig startpunkt. Totalt blir dette 10km. Dette er ikke fullt så trafikkert vegstrekning.Startintervallene mellom hver rytter blir på 15 sekunder, slik at alle må være i nærheten når starten går!

Vi er avhengig av noen funksjonærer på dette "rittet". 3-4 stk må vi ihvertfall ha.

Håper det kommer "besøk" både fra TVK og Gauldal i tillegg til en flokk fra Orkla CK :-) Grei løype/start for nybegynnere også dette!

NB! Første start blir klokka 19-19.15 (når alle er klare)