Klubben » Nyheter » Årsmøtet unnagjort

Årsmøtet unnagjort

21.02.2010

Dårlig oppmøte på klubbens årsmøte. Godt oppmøte på klubbspinningen:-). Husk å bestille lisens.

Kun 6% av medlemsmassen til Orkla CK møtte på klubbens årsmøte (TVK hadde 2% oppmøte:-)). Referat og årsberetning kommer etterhvert på denne siden.

26 møtte på klubbspinningen fredag. Fortsatt meget populært tilbud til klubbens medlemmer. Det er vinterferie denne uka, men vi arrangerer klubbspinning likevel:-). Men, da må dere møte opp på treningen. Vi venter fortsatt på å passere 30 tallet i oppmøte:-). Timen starter presis klokka 18.15 og varer litt over en time. Møt opp til en knalløkt:-)

Minner også om lisensbestilling. dere som hadde lisens i 2009, trenger bare å sende en mail til Stig Rune med ønske om lisens. Dere som ikke hadde lisens men ønsker i 2010, sender også mail til Stig Rune. Men, dere må også sende med fødselsdata, adresse, mailadresse og evnt telefon. Alle i Trondheim-Oslo må/bør løse lisens:-)