Klubben » Nyheter » Diverse info framover

Diverse info framover

11.08.2009

Klubbdag Stjørdal, Innbydelser framover, Fellestreninger høst, Hjemmesiden vår, Påmeldinger.

Klubbdag Stjørdal: Det blir IKKE klubbdag på Stjørdal lørdag, grunnet for dårlig påmelding. Vi prøver til ved en senere anledning.

Innbydelser framover:

Terreng:    Haukvatnet terrengtråkk,onsdag 19.august, se her.    Markatriller`n, lørdag 22.august, se her.    Fjellsykkelrittet Savalen-Folldal, lørdag 15.august, se her.    Samsjørunden, søndag 16.august, se her.    Rissarittet, turritt, søndag 23.august, se her.

Landevei:    Olaf Moksnes minneritt, tempo for veteraner torsdag 13.august, se her.        Expert banecup, onsdag 19.august.     NTE Grand Prix, tempo og felles, søndag 30.august, se herVictoriatempo`n, søndag 23.august, se her.     Rissa Rundt, turritt/veterancup, lørdag 22.august, se her.

Fellestreninger høsten 2009: Vi har startet fellestreningene for høsten, både terreng og landevei.Landeveistreningene blir på mandager og torsdager, mens terrengtreningene blir på onsdager. Følg med under aktiviteter hvor og når turen går. Det er også satt opp flere treningsritt utover høsten der vi oppfordrer flest mulig å stille opp, også interesserte utenfor Orkla CK er velkomne:-). På terrengsiden blir Ulvåsen opp arrangert i tillegg til klubbmesterskapet terreng (løype ennå ikke bestemt). På landevei blir det flere småtempoer og et par 10km temporitt. I tillegg kommer klubbmesterskapet tempo og fellesstart.

Hjemmesiden vår:   Siden Juni måned har vi hatt telling på hjemmesiden vår. På det meste har vi hatt 190 besøk på en dag (søndag 21.juni). Hele Juni lå vi på snittbesøk på ca 120 besøkende. I Juli måned har vi hatt markbart mindre besøk (snitt på ca 50 besøk daglig). August måned har antall besøk steget kraftig igjen (søndag 9.august hadde vi 132 besøk). Totalt sett betyr dette at vi har en hjemmeside som er meget godt besøkt, også utenfor orkdal`n. Vi har hatt 1 besøk fra ASIA, 1 fra AFRIKA, 4 fra USA. I tillegg har vi hatt besøk fra: Sverige 67, Danmark 19, Tyskland 9, England 7, Island 5, Estland 2, Frankrike 2 og Tyrkia-Romania-Brasil-Ghana-Bulgaria 1. For å fortsette denne positive trenden, ser vi gjerne at dere tipser om ting som kan være av interesse for flere. Og husk, ta bilder og send inn av aktiviterer du/dere er på. Tips sendes pr.mail til: srunod@online.no.

Påmeldinger:  Skal du være med i et aktivt landeveisritt, kan klubben melde deg på og legge ut startkontingent. Pmeldign må være Stig Rune i hende senest 2 dager før arrangørs påmeldingsfrist da vi melder på kvelden før arrangørfristens utløp. Etter sesongen får du en "faktura" for utlagte startkontingenter. Men, vil du melde deg på selv er det glimrende:-) Enkelt er det også.