Klubben » Nyheter » Aktiviteter uke 36

Aktiviteter uke 36

07.09.2010

Fellestreninger, Terrengritt, Trillemesterskap og Landeveisritt denne uka.

Fellestrening mandag kveld: Rolig Børsatur.Fellestrening søndag. Avreise MX Sport klokka 11.00. Turen går oppover Lien-Svorkmo-Storås-Meldal-Løkken og nedover.

Klubbmesterskap 10km tempo tirsdag kveld: Første start ca klokka 19.00. Start/mål mellom Torshus og Forvebrua.

Trillemesterskap 5km fellesstart torsdag kveld: Avreise MX Sport klokka 18.00. Start ca klokka 19.00 oppå Våvatnet. Vi triller fellesstart ned til brua ved Gangåsvatnet camping.

Lørdag11.september: Øyberget Terrengtråkk, start i øvre Buvik. Rundløype i skikkelig krevende terreng. Løypekart kan du se her. Mer info etterhvert på arrangørens hjemmeside som du kan se her.  Innbydelsen kan du se her.

Lørdag/søndag 11-12.september: Oslo Sykkelfestival. Anders sykler i klasse M17-18 resten av sesongen og får bryne seg på ca 110 juniorer under Oslo Sykkelfestival. 20km tempo lørdag formiddag, gateritt midt i Oslo sentrum lørdag ettermiddag og søndag er det landeveisritt i VM-løypa fra 1993. Innbydelsen kan du se her. Påmeldte ser du her. Startliste tempo kommer her.