Klubben » Nyheter » Klubbspinning torsdag

Klubbspinning torsdag

02.11.2009

Det meldes om glimrende spinningforhold torsdag:-)

Det meldes om glimrende spinningforhold, temperatur mellom 15-20 grader med en god vindtrekk, stort felt med felles målgang ca klokka 20.50.

Timen starter klokka 19.45 (salen "åpnes tidligst 19.30). Tilbudet er for alle medlemmer i Orkla Cykleklubb + nye medlemmer. Er du ikke medlem i 3T, betaler du kr 30,- kontant ved ankomst i spinningsalen til kasserer. Hva trenger du?:

• dusjklær
  • ekstra håndkle til å ha på sykkelen (vi svetter mye).
  • drikke
  • litt cash
  • klær å sykle i.
  • Inngangsbillett (henter du i resepsjonen ved ankomst). Har du ikke billett og det blir fullt, er du ute. Det er 37 spinningsykler i salen.

Alle deltakere oppfordres til å kjøre timene etter instruktørs opplegg. Fram til jul er det nok med en hard økt for uka. Hvorfor ikke ta i skikkelig på spinningen, så er hardøkta unnagjort i fellesskap:-) Timen legges opp variert med innslag av forskjellige intervaller, spurter, varierende belastning osv. Det er mulig å ligge veeeeeldig høyt i puls hele timen hvis det er ønskelig. Så derfor, STÅ PÅ.

Senteret stenger klokka 21.00, men vi får dusje og gjøre oss ferdige. Er vi ute til ca 21.15 går det bra:-)