Klubben » Nyheter » Møte Expressgruppe 2010

Møte Expressgruppe 2010

30.10.2009

Innkallelse til møte i Expressgruppe til Oslo hvis du leser videre :-)

Hallo alle medlemmer i Orkla Cykleklubb (og andre som har lyst til å sykle fort).

Lagkonkurranse Trondheim - Oslo 2010:

Da kommer innkallelse for de som er nysgjerrige på å sykle fort Trondheim-Oslo til sommeren. Orkla CK har meldt inn lag til lagkonkurransen, og vi må ha de fleste rytterne klare i løpet av november-desember. Det satses på å sykle fort, vanskelig å anslå tid (væravhengig), men langt ned på 15-tallet er realistisk:-). I lagkonkurransen har vi 30 plasser å fylle opp, og minimum 10 stk må komme samlet til mål for å telle med  i lagkonkurransen.

Er du BARE LITT interessert ennå, kommer du på møtet onsdag 4.november klokka 20.00 i lokalene til Mardahl Maskin på Grønøra. Snakk med folk å få dem med til å komme. Viktig at mange kommer på dette første møtet.

Hilsen

Komite Expressfart :-)

18-22 timers pulje Trondheim - Oslo 2010:

Det blir arrangert et møte litt senere for interesserte til en pulje med "normal" fart til Oslo. Tid blir vi enige om på det første møte:-) Responsen til en slik pulje har vært stigende og et møte blir avholdt i løpet av en uke eller to. Snakk med folk framover. Følg med på hjemmesiden for møtetidspunkt.

Hilsen

Komite "Normalfart"

Under Tips & Triks har det kommet nytt stoff om trening. Her finner du nyttig informasjon om intervalltrening, styrketrening, styrketråkk, terskeltrening + mye mer. Ta en titt :-)