Klubben » Nyheter » ORKANGER GRAND PRIX

ORKANGER GRAND PRIX

01.06.2009

Orkanger Grand Prix ble i dag arrangert for tredje gang med kjempgod oppslutning.

Vi hadde deltagere fra Mosjøen, Ålen, Norodd, Trollheimen i tilleg til våre lokale klubber i trondheimsregionen. Totalt 43 startende i klassene 10-16 år er en fordobling fra fjoråret. Spesielt på jentesiden har det grodd godt:-) Våre 3 ungdommer var absolutt med og preget rittet og gjorde en flott innsats. De som syklet den lengste løypa kjempet også om 2 innlagte spurter underveis uansett klasse. Thomas Ekren fra Gauldal SK tok den første mens Orkla`s egen Anders Oddli tok den andre. I alle klassene ble det vist frisk og aktiv sykling slik vi ønsker å se det! Filmkameraet vårt ble strømløst akkurat da spurten i det 10-12 mann store fletet startet, slik at det tok litt tid å få lista så riktig som vi tror den er:-) Resultatene ser du her. Tidene kan nok avvike noe, men plasseringene er riktige. Noen bilder fra rittet ser du her.