Klubben » Nyheter » Røåsen opp 2009

Røåsen opp 2009

24.08.2009

Evjensgrenda Vel og OIF arrangerer motbakkeløpet Røåsen opp lørdag 12.september.

Et nytt spennende løp er født. Start ved Bårdshaug stasjon, løypa går deretter gjennom Evjensgrenda og opp Eldevikvegen til mål som er oppe på "Saga". Løypa er 2,5km langt. Spennende utfordring for aktive løpere, mosjonister eller rett og slett familien din:-). Aktivløpet er for aldersgruppen 13år og oppover. Vandrepokal for beste mann og kvinne. Eldevikmarsjen 2009 har samme trase, men er beregnet for mosjonm og familier. Denne marsjen har også posater underveis som skal besvares. Vi oppfordrer alle syklister i klubben til å stille på dette debutarrangementet i lokalmiljøet:-) For fullstendig innbydelse, se her.