Klubben » Nyheter » Styrkeprøven 2010

Styrkeprøven 2010

31.01.2010

Orkla CK arrangerer møte for de som skal sykle styrkeprøven. PS! Møteplikt

Møte er torsdag 4.februar klokka 20.00 i lokalene til Mardahl Maskin på Grønøra. På dette møtet blir det "bindende" påmelding til gruppa. Orkla CK har fått starte i lagkonkurransen i år. Det vil si at vi får tidlig start, klokka 07.05:-). Vet du av noen som er interessert? Ta dem med på møtet. Vi har 30plasser.Er du interessert, men ikke kan møte, meld fra til Atle Torjuul før møtet.

Informerer også om årsmøtet som vil bli avholdt i løpet av februar måned. Har du saker som du ønsker tatt opp på årsmøtet, begynne å tenke ut nå i god tid. Saker skal meldes inn til styret innen to uker før årsmøtet. Offisiell innbydelse/innkalling kommer etterhvert. PS! Har du lyst til å engasjere deg i klubbarbeidet i Orkla CK? Da har du nå muligheten til å melde din interesse før årsmøtet. Valgkomiteen ønsker mange gode kandidater til styreverv. Meld fra snarest til valgkomiteen i Orkla CK som i år består av Atle Torjuul og Stig Rune Oddli.