Klubben » Nyheter » Terrengritt mai 2010

Terrengritt mai 2010

01.02.2010

"Nytt" spennende terrengritt i Oslo, som også er seedingritt til Birken.

- Terrengsykkelrittet er det eneste SKIKKELIGE terrengrittet i Norge, og det desidert hyggeligste!

Ole Christian Fagerli, Norgescupvinner 2009

Lørdag 22. mai kl 09:00 smeller det på nytt i startpistolen på Haraløkka for rittet som tar terrengsykling tilbake til røttene, bokstavelig talt.
Terrengsykkelrittet har bare etter to år på banen fått status som det tøffeste, morsomste og mest spennende terrengsykkelrittet her til lands, og går i flott skogsterreng i Østmarka i Oslo. Hver runde i rittet er på ca 30 kilometer og de aller tøffeste kan sykle 2 runder. Hver runde byr på bratte stigninger, flotte stipartier med tett med tekniske utfordringer. I løpet av runden får deltagerne kose seg med over 700 høydemeter utforkjøringer.

Terrengsykkelrittet er også i år norgescupritt i maraton og seedingritt for Birken.

Vedlagt også skjema for klubb- og bedriftspåmelding, som returneres utfyllt til undertegnede. Husk at klubbpåmelding krever minst 5 påmeldte, og at prisen øker med 100 kr for sportsklassene fra 1. mars. For færre enn 5 påmeldte henviser vi til online påmelding på eksponert.no, der du også kan få kjempebra rabatter dersom du verver en venn eller to.

Direktelink til online påmelding:

All info om rittet finner du på
www.terrengsykkelrittet.no

Du er herved invitert! Tar du utfordringen?

Terrengsykkel
Fri Flyt AS